ინტელის ტრენინგის რეფლექსია

დღე 1.

დღეს  ნასწავლ ეროვნული  სასწავლო  გეგმის ჩამოტვირთვას, პროექტის შაბლონს, რესურსებს, მაგალითებს   გამოვიყენებ  პროექტების  დაგეგმვისას,  ჩემს  პრაქტიკაში.


დღე 2.

გავიხსენეთ წინა დღის ნასწავლი თემები, ტრენერმა გაგვაცნო ბუკლეტის დამზადება, შემდეგ გაგვაცნო ნიმუშები, ვიმუშავეთ სურათის, დიზაინის შექმნაზე ბუკლეტისთვის.


დღე 3. 

გავიხსენეთ  წინა  დღის განხილული  თემები.  ტრენერმა  გაგვაცნო  პროექტის ნიმუში, შევავსე ჩემი პროექტის სათაური, შევიტანე ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი, 21-ე საუკუნის  უნარ- ჩვევების  მიხედვით. განვსაზღვრეთ საკვანძო კითხვები.

დღე 4. ტრენინგი დავიწყეთ წინა დღეების მასალის გახსენებით, შემდეგ
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმების განხილვა.დროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნა.მოსწავლეთა წინარე ცოდნის დადგენა.შეფასების დაგეგმვა.
შეფასების ფორმის შექმნა   (მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასების ჩეკლისტი).
პრეზენტაციის დაგეგმვა     (რესურსებიდან - სასწავლო პროექტის პრეზენტაციების ნიმუშებ).პროექტის პრეზენტაციის მონახაზის შექმნა.პრეზენტაციის ძირითადი ელემენტების მომზადება - PowerPoint პროგრამის ძირითადი ელემენტების გამოყენებაპრეზენტაციის დახვეწამასალების საიტზე ატვირთვა.



დღე 5.  

    დღევანდელ  ტრენინგზე  გავეცანით    პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციას   პედაგოგიური პრაქტიკას: სტანდარტებით განსაზღვრული შედეგების მიღწევას  მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში 21-ე საუკუნის უნარ- ჩვევების მიღწევას.საავტორო უფლებებს.გავეცანით წყაროს ციტირებას.ვისწავლეთ  ინტერნეტ-რესურსების მოძიება, მულტიმედია რესურსების მოძიება.გავეცანით  ვებგვერდის შეფასებას, ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებებს საპროექტო თემისთვის გამოყენებული საკომუნიკაციო საშუალებების განხილვას.კიდევ ერთხელ  გადავხედეთ   პროექტებში ინტერნეტის გამოყენებას. შევხედეთ  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებას.დავგეგმეთ პროექტის ჩარჩო.მოხდა  დაკავშირება  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის  კითხვებთან, მიზნებთან და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებთან და  შევარჩიეთ    სასწავლო მიზნის შესაბამისი ინსტრუმენტები.
       

დღე-6       
  დღეს  ვიწყებთ  პროექტზე  მუშაობით.  ვიხსენებთ  და  ხელახლა  ვაანალიზებთ  წინა  დღეებში  განხილულ  საკითხება. ნაშრომის  გასაუმჯობესებლად  გავეცანით  უკუკავშირის  გამოყენებას.     დაგეგმვა     მოსწავლეთა  წარმატებისათვის, მოსწავლეთა.  სხვადასხვა  სტილის  გაცნობა  და  გააზრება. მოვახდინეთ სწავლის  პროცესის  დიფერრენცირება. მოსწავლეთა  ჩართვა  შეფასების  პროცესში. გამოვიყენეთ  შეფასების  პროცესის  რეფლექსია.  გავეცანით  შეფასების  გეგმას, დავგეგმეთ  სავარაუდოდ ნაშრომების  შეფასება.


დღე-7

ვაგრძელებთ  პროექტზე  მუშაობას. ვაანალიზებთ  და  ვიხილავთ პროექტის  გასაუმჯოსებელ  საკითხებს. ფასილიტაცია  ტექნოლოგიებით  ანუ  მოსწავლეთა  დახმარება  ყველა  საჭირო  საკითხთან  დაკავშირებით.  ყველა  დღე  ნამდვილად  საინტერესოა.


დღე-8

წინა  დღის  განხილვის  შემდეგ  განვიხილეთ  ეროვნული  საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური  სტანდარტები.  შევქმენით  ფასილიტაციის  მასალები,  დავასრულეთ  სასწავლო  პროცედურები,  ვიმსჯელეთ  და  დავგეგმეთ  წარმატებული  სასწავლო  პროექტი.  ასევე  ვისაუბრეთ   სხვადასხვა  პროფესიისა  და  სხვადასხვა პასუხისმგებელი პირი  ადამიანის  როლზე  წარმატებული  პროექტის განსახორციელებლად. განხილული  საკითხები  იყო  მეტად  აქტუალური.


დღე-9

წინა დღის გახსენების  შემდეგ  გადავხედეთ  ჩვენი  პროექტის  პორტფოლიოს.მოვახდინეთ  სასწავლო  პროექტების  პრეზენტაცია. მასწავლებლებმა  ერთმანეთს  გავუზიარეთ პროექტის  პორტფილიოები. შევაფასეთ  სატრენინგო  კურსი,  შევაჯამეთ  ტრენინგის  მუშაობა.
       მიღებულ  ცოდნას  და  გამოცდილებას  აუცილებლად  გამოვიყენებ  ჩემი  მუშაობის  პრაქტიკაში  სასწავლო  პროცესში  პროექტების  დაგეგმვის დროს.
       ტრენინგი  მეტად  საჭირო  და  საინტერსო  არმოჩნდა,  იყო  მრავლისმომცემი,მადლობა.





   

Comments